Menu

Rada Rodziców
Opłaty za wyżywienie
Druki do pobrania
Moje dziecko idzie do szkoły
Wyprawka szkolna

Hasło

Witamy
Wykaz podręczników na rok szkolny 2014/2015

"W jakich kolorach widzisz swoją dzielnicę?"
W ramach współpracy z Laboratorium Sztuki Społecznej dzieci uczęszczające do świetlicy szkolnej uczestniczyły w zajęciach plastycznych w dniach 11 IX - 18 IX 2014 r, prowadzonych przez Marię Gonchar z Ukrainy - realizującą w Lublinie projekt "Ludzie i miejsca - w poszukiwaniu możliwości". Efekty prac dzieci czyli prace plastyczne zostaną zaprezentowane w naszej szkole na specjalnej wystawie "W jakich kolorach widzisz swoją dzielnicę?" od dnia 22 IX (poniedziałek), do obejrzenia której już dziś wszystkich zapraszamy.
Tekst: G. Dudzic-Gromnicka
Dodał:  admin dnia 19 wrzesień 2014 21:41:24 · Drukuj

Dziękujemy za akwarium
Uczniowie i nauczyciele Szkoły Podstawowej Nr 10 w Lublinie serdecznie dziękują Panu Mirosławowi Hawrył, tacie naszych uczniów za ufundowanie i założenie pięknego akwarium z rybami w sali przyrodniczej.
Dodał:  admin dnia 19 wrzesień 2014 21:34:17 · Drukuj

Wrażenia z wycieczki do Warszawy
17 września 2014 roku wraz z klasą 3 b i naszymi wychowawcami pojechaliśmy do naszej stolicy – Warszawy. Jechaliśmy bardzo długo, ale po jakimś czasie dotarliśmy w końcu na miejsce. Około godziny 10:30 weszliśmy na taras widokowy w planetarium, ale nic nie było widać, ponieważ przeszkadzały nam czerwone kropki. Później, czyli o godzinie 11:00 weszliśmy do sali projekcyjnej, gdzie oglądaliśmy bardzo fajny film pt. Na skrzydłach marzeń. Ten film sprawił nam wiele radości, choć trochę się baliśmy, dlatego zamykaliśmy oczy. Po seansie poszliśmy do Centrum Nauki Kopernik. Tam podzieliliśmy się na grupy i sprawdzaliśmy, jak działają różne wynalazki. Na pierwszym piętrze najbardziej podobało nam się, jak biegaliśmy po takiej macie, a na drugim piętrze, jak kręciliśmy się niby chomiki i jak skakaliśmy po księżycu. Najfajniejsze było trzęsienie ziemi. Doświadczenie wyglądało tak: Naciskało się przycisk START i podłoże trzęsło się, a gdy komuś było niedobrze lub miał po prostu dość, wtedy naciskało się czerwony przycisk. Następnie poszliśmy na obiad. Do jedzenia była zupa pomidorowa, a na drugie kotlet, surówka i frytki. Potem udaliśmy się na Starówkę. Najpierw oglądaliśmy Kolumnę Zygmunta, a potem pomaszerowaliśmy na dziedziniec Zamku Królewskiego, gdzie pan przewodnik opowiadał o żołnierzach, którzy ratowali naszą ojczyznę. Na Rynku Starego Miasta widzieliśmy pomnik Syrenki, piękne stare kamieniczki i pana, który karmił gołębie. Obejrzeliśmy także Barbakan i Pomnik Małego Powstańca. Stamtąd dotarliśmy przed Grób Nieznanego Żołnierza. W drodze do metra przeszliśmy przez Ogród Saski, w którym znajdowała się ładna fontanna. Potem jechaliśmy metrem do stacji Służew. Na koniec pojechaliśmy do McDonald’s. Wycieczka była, że tak powiem w dechę! Można się było wiele nauczyć poprzez ZABAWĘ i NAUKĘ!
Tekst: Marysia Dywańska, Paweł Frankowski i Paweł Rybicki – klasa 3 c.
Zdjęcia w galerii.
Dodał:  admin dnia 19 wrzesień 2014 21:24:54 · Drukuj

Wycieczka do lasu
W środę zamiast lekcji mieliśmy wycieczkę. Pojechaliśmy z III c do lasu w Dąbrowie. W obie strony pojechaliśmy autokarem. Na miejscu czekała na nas pani Magda, która jest leśnikiem. Na początku oglądaliśmy mapę by zobaczyć jak duży jest ten las. Pani leśnik objaśniała nam tablice informacyjne. Ciekawe były informacje o tym, jak rozpoznać zwierzęta po ich śladach. W czasie spaceru pani Magda pokazywała nam różne gatunki drzew i krzewów. Uczyliśmy się jak rozpoznawać drzewa iglaste po ich igłach. Wracając widzieliśmy rosnące muchomory. Oczywiście nikt ich nie zrywał. Wróciliśmy do szkoły zadowoleni i zrelaksowani. To była przyjemna i pouczająca wycieczka.
Zdjęcia w galerii.
Tekst: Julia Kożuchowska i Monika Maruszewska – klasa 3 b
Dodał:  admin dnia 17 wrzesień 2014 16:41:35 · Drukuj

HURRA MAKULATURA!
Zapraszamy uczniów, rodziców a także wszystkich pracowników naszej szkoły do udziału w konkursie „HURRA MAKULATURA”. Podobnie jak w poprzednim roku nasza szkoła przystąpiła do Konkursu cieszącego się dużym zainteresowaniem organizowanego przez Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Lublin, w którym przewidziano bardzo atrakcyjne nagrody. To już trzecia edycja konkursu. Głównym celem tego przedsięwzięcia jest propagowanie wśród dzieci i młodzieży właściwych postaw proekologicznych, poprzez angażowanie ich we wspólne przedsięwzięcia, związane z selektywną zbiórką odpadów. Bardzo liczymy na wsparcie! Za środki uzyskane ze zbiórki makulatury nasza placówka zakupi pomoce dydaktyczne. Makulaturę zważoną w domu możemy przynosić do wyznaczonego pomieszczenia w szatni szkolnej każdego dnia! Konkurs trwa do 10 listopada!
Dodał:  admin dnia 08 wrzesień 2014 21:53:05 · Drukuj

Zajęcia w ramach projektu "Umiem pływać"
Uprzejmie informuję, że zgodnie z zawartą umową z Ministerstwem Sportu i Turystyki zajęcia nauki pływania dla uczniów klas III szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Umiem pływać" rozpoczynają się z dniem 1-go września 2014 r.

Marek Błaszczak
Koordynator projektu "Umiem pływać"
Dodał:  admin dnia 20 sierpień 2014 22:01:19 · Drukuj

Wakacje!

Wszystkim uczniom, ich rodzicom i nauczycielom
życzymy udanego i bezpiecznego wypoczynku podczas wakacji
oraz wielu wspaniałych wspomnień i niezapomnianych wrażeń
Dodał:  admin dnia 04 lipiec 2014 21:46:45 · Drukuj

Lato w mieście

Dodał:  admin dnia 04 lipiec 2014 21:42:46 · Drukuj

Dzień Sportu Szkolnego
W środę, 18 czerwca na boisku przy Rondzie Berbeckiego odbył się Dzień Sportu Szkolnego. Uczniowie naszej szkoły, zamiast zajęć w salach lekcyjnych, mieli możliwość wzięcia udziału w rozgrywkach i zabawach sportowych. Główną atrakcją był dmuchany plac zabaw i zjeżdżalnia. Ogromnym zainteresowaniem w tym słonecznym dniu cieszyła się także kurtyna wodna, wypożyczona specjalnie na tę okazję przez firmę MPWiK, dzięki pomocy pani Agnieszki Swatowskiej.
Koordynatorkami działań były panie: Barbara Urban i Magdalena Niećko. Szczególne podziękowania składamy pani Annie Musik z lodziarni Martynka w Turce, państwu Joannie i Tomaszowi Więckowskim z firmy Roko w Lublinie oraz Radzie Rodziców za dofinansowanie atrakcji w tym dniu.
Tekst: R. Karczewska, fot.: E. Michalak
Dodał:  admin dnia 24 czerwiec 2014 19:18:26 · Drukuj

Wspomnienia z zielonej szkoły na Roztoczu
W dniach 9, 10 i 11 czerwca nasza klasa II c i klasa I b była na zielonej szkole na Roztoczu. Pierwszego dnia spacerowaliśmy po rezerwatach przyrody w Suścu, oglądaliśmy ruiny papierni. Następnie pojechaliśmy do ośrodka wypoczynkowego pod nazwą "Pensjonat Telimena" w Zwierzyńcu, który był nasza bazą noclegową. Tam zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do parku zobaczyć Kościół na Wodzie. Potem zjedliśmy kolację i wyruszyliśmy na Tartaczną Górę, z której widać było panoramę Zwierzyńca. Następnie wróciliśmy do ośrodka na nocleg. Drugiego dnia po śniadaniu poszliśmy do Roztoczańskiego Parku Narodowego. Tam oglądaliśmy pomnik leśników i weszliśmy na Bukową Górę. Po zejściu na dół do miejscowości Sochy poszliśmy na Stawy Echo, kąpaliśmy się w zalewie, a następnie wróciliśmy do ośrodka. Na koniec dnia graliśmy w piłkę. Trzeciego dnia spakowaliśmy walizki i pojechaliśmy do Krasnobrodu. Zobaczyliśmy tam kaplicę Objawień na Wodzie. Później pojechaliśmy do Guciowa i tam była przejażdżka samochodem terenowym. Wieczorem wróciliśmy do Lublina. Zielona szkoła była bardzo udana, bo było wiele atrakcji.
Tekst: Paweł Frankowski kl. 2c, fot: M. Piniaź
Dodał:  admin dnia 18 czerwiec 2014 22:00:49 · Drukuj

Pierwsze prawo jazdy
13 czerwca uczniowie Dziesiątki przystąpili do egzaminu praktycznego na Kartę Rowerową. Wszyscy poradzili sobie doskonale i egzamin zakończyli wynikiem pozytywnym. Na drogi wyjadą więc świetnie przygotowani, nowi posiadacze pierwszego prawa jazdy... na rower.
Tekst i fot: R. Karczewska

29 30

REDAKCJA

6,713,505 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.