Menu

Rada Rodziców
Opłaty za wyżywienie
Druki do pobrania
Moje dziecko idzie do szkoły
Wyprawka szkolna

Witamy
Rekrutacja do klas I i oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2015/2016
<kliknij tutaj>

Link do strony rekrutacyjnej oddz. przedszkolne:

Wykaz podręczników na rok szk. 2015/2016

WAKACJE

Wszystkim uczniom, ich rodzicom i nauczycielom
życzymy udanego i bezpiecznego wypoczynku podczas wakacji
oraz wielu wspaniałych wspomnień i niezapomnianych wrażeń.
Do zobaczenia we wrześniu.
Dodał:  admin dnia 29 czerwiec 2015 15:47:49 · Drukuj

Sukcesy plastyczne uczniów naszej szkoły w roku szkolnym 2014/ 2015
DK Skarpa ,,Szmacianki- wyklejanki”: Julia Klech kl. IV b- I miejsce;
DK Ruta ,,Lublin w oczach dziecka”: Jakub Kijek kl. V - nagroda; Anastazja Lisek kl. V - nagroda, Michał Mączka kl. V - nagroda, Julia Tajak kl. IV a- nagroda, Kamila Woźniak kl. IV a- wyróżnienie; Kamila Kucharzyk kl. IV a- wyróżnienie; Alicja Zachwatowicz kl. IV a- wyróżnienie;
SP nr 23 Lublin ,,Kartka bożonarodzeniowa”- konkurs międzynarodowy: Daria Wolszczak kl. III a- wyróżnienie;
DK Bronowice ,,Ilustracja do ulubionej książki” - konkurs międzynarodowy: Anastazja Lisek kl. V – praca zakwalifikowana do wystawy pokonkursowej spośród 1260 prac nadesłanych na konkurs;
SP nr 32 Lublin ,,Zwiastuny wiosny”: Oliwia Rozmysł- kl. V - II miejsce;
Gimnazjum nr 3 ,,Czytanie to najpiękniejsza zabawa, jaką ludzkość wymyśliła”: Julita Wojewódzka kl. VI b- wyróżnienie, Michał Brodziak kl. VI a - wyróżnienie;
Katedra Pedagogiki KUL ,,Moja rodzina i jej możliwości”: Aleksandra Jaskulska kl. IV a – I miejsce.
Tekst: G. Dudzic-Gromnicka
Dodał:  admin dnia 25 czerwiec 2015 21:36:22 · Drukuj

3c w koszarach
Dzisiaj (24 czerwca) byliśmy na wyciecze w Wydziale Żandarmerii Wojskowej w Lublinie. Był to Dzień Otwarty Koszar. Gdy dojechaliśmy autobusem na miejsce obejrzeliśmy wóz straży miejskiej. Następnie część grupy porozumiewała się za pomocą łoki toki, a pozostałą część grupy patrzyła przez mikroskop. W międzyczasie mieliśmy okazję skorzystać z symulatora jazdy samochodowej. Kolejnym punktem naszego zwiedzania były samochody policyjne. Z tyłu jednego samochodu było wiezienie, wszyscy tam krzyczeliśmy! Cała klasa przymierzała i oglądała stroje wojskowe. Później pan strażak opowiedział nam o wyposażeniu straży techniczno-pożarniczej. Potem pewien żołnierz zapoznał nas z osprzętem znajdującym się w wozie kryminalnym. Następnie wojskowi pokazali nam różne militaria. Później obejrzeliśmy wozy stosowane w wojsku: kuchnię polową, łazienkę, pralnię oraz wiele innych. Następnie pojechaliśmy do szkoły na obiad (opóźniony o 20 minut). Była to bardzo ciekawa i wesoła wycieczka (ostatnia z naszą panią, chlip, chlip...).
Zdjęcia w galerii.
Tekst: D.Kozak, M.Dywańska, K. Żydek, Z. Skrzypek, G. Szalast, P. Frankowski, B. Krawczuk, K. Czerniak, M. Todryk
Dodał:  admin dnia 24 czerwiec 2015 20:12:31 · Drukuj

1b i 1c "Szlakiem ginących zawodów"
W dniu 19.06.2015r. uczniowie klasy 1b i 1c pojechali na wycieczkę „Szlakiem ginących zawodów”. Nasza podróż rozpoczęła się w Wojciechowie. Tam zwiedziliśmy Muzeum Kowalstwa w Wieży Ariańskiej. Pokonaliśmy aż 107 bardzo stromych schodów, żeby zobaczyć ponad 900 eksponatów sztuki kowalskiej z kraju i zagranicy. Następnie udaliśmy się do kuźni, gdzie na własne oczy zobaczyliśmy, na czym polega praca kowala. Kolejnym przystankiem był Bęczyn. Zostaliśmy przywitani przez garncarza, który pokazał nam, jakie wspaniałe rzeczy można zrobić z gliny. Uczniowie mieli okazję samodzielnie spróbować swoich sił w formowaniu naczynia. Nie zabrakło również czasu na zakup pamiątek. Ostatnim miejscem, które zwiedziliśmy była Pszczela Wola. Z uwagą i w ogromnym skupieniu uczestniczyliśmy w lekcji na temat pracy pszczelarza. Oglądaliśmy prawdziwy ul oraz jego mieszkańców. Swoją przygodę zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek na ognisku. Ok. godz. 16 „rozśpiewanym” autokarem wróciliśmy do Lublina.
Tekst: I. Pachucy, fot.: I. Pachucy, M. Masłyk
Dodał:  admin dnia 24 czerwiec 2015 20:08:51 · Drukuj

Dzień piłki nożnej w SP10
Dzisiaj w naszej szkole pojawili się profesjonalni piłkarze i piłkarki: Piotr Karwan - Motor Lublin kapitan pozycja na boisku: obrońca, Arkadiusz Szulc- Avia Świdnik bramkarz, Weronika Klimek - GKS Górnik Łęczna bramkarka, Urszula Wasil- GKS Górnik Łęczna środkowy pomocnik. Dzieci zadawały pytania naszym piłkarzom i pokazywały przez to duże zainteresowanie piłką nożna. Zawodniczki jak i zawodnicy byli bardzo zadowoleni z postawy i chęci jakie wykazywały dzieci. Każdy na koniec mógł zabrać autograf oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
Tekst i fot.: E. Józefacki
Dodał:  admin dnia 23 czerwiec 2015 19:51:14 · Drukuj

Pierwsze prawo jazdy
W poniedziałek, 22 czerwca uczniowie Dziesiątki przystąpili do egzaminu praktycznego na kartą rowerową. Po zdaniu trudnych testów, nasi rowerzyści wykazali się umiejętnością jazdy po krętym placu manewrowym na szkolnym boisku. Swoje pierwsze prawo jazdy (na rower) otrzymało 36 uczniów. Szerokiej drogi.
Tekst i fot.: R. Karczewska
Dodał:  admin dnia 23 czerwiec 2015 19:29:01 · Drukuj

Igrzyska Kalinowszczyzny
19 czerwca w Szkole Podstawowej nr 23 odbyły się w ramach festynu "Zdrowe pokolenia bez nałogów" VIII Igrzyska Kalinowszczyzny. W zmaganiach sportowych nasz szkoła zajęła III miejsce i wróciliśmy z zawodów z pucharem, medalami i nagrodami rzeczowymi dla szkoły. Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom.
Tekst i fot.: Sz. Miłkowski
Dodał:  admin dnia 23 czerwiec 2015 14:30:33 · Drukuj

Rajd rowerowy kl. 4a
17 czerwca klasa IVa wybrała się na pierwszy klasowy rajd rowerowy. Pokonaliśmy trasę długości ponad 20 km nad Zalew Zemborzycki i z powrotem. Przy wspaniałej pogodzie czynnie spędziliśmy czas z dala od zgiełku miasta i obiecaliśmy sobie powrócić tu we wrześniu.
Tekst i fot.: Sz. Miłkowski
Dodał:  admin dnia 23 czerwiec 2015 14:14:39 · Drukuj

Zakończenie roku szkolnego 2014/2015
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2014/2015 odbędzie się 26 czerwca 2015 roku wg następujacego harmonogramu:
- godz. 8.30: klasy IV - VI - sala gimnastyczna,
- godz. 9.30: msza św. w kościele p.w. Św. Agnieszki w Lublinie,
- godz. 10.30: klasy I - III - sala gimnastyczna
Dodał:  admin dnia 18 czerwiec 2015 21:54:28 · Drukuj

Klasa VIB poznaje Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką
16 czerwca 2015r. uczniowie kl. 6b uczestniczyli w zajęciach "ABC historii książki", które odbyły się w Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej. Szóstoklasiści poznali rodzaje pisma (począwszy od starożytności), materiały piśmiennicze i techniki ich wytwarzania oraz największe antyczne biblioteki. Przypomnieli sobie również sylwetkę Jana Gutenberga i jego przełomowy dla piśmiennictwa wynalazek. Następnie zwiedzili budynek biblioteki: czytelnię, wypożyczalnię, magazyn, dział audiowizualny. Po wycieczce, w oczekiwaniu na autobus, szóstoklasiści opanowali pobliski plac zabaw.
Tekst i fot.: E. Kasperek
Dodał:  admin dnia 17 czerwiec 2015 22:15:30 · Drukuj

Kolejni laureaci z Dziesiątki!
15 czerwca w Szkole Podstawowej nr 51 odbyło się uroczyste wręczenie nagród w Międzyszkolnym Konkursie Literacko-Plastycznym "Moja przygoda w autobusie". Jest mi niezmiernie miło oznajmić, że autorką najlepszego wiersza została moja koleżanka z klasy - Aleksandra Surowska. Brawo Olu! O tym zaś, że uczniowie "Dziesiątki" są bezkonkurencyjni w literackich zmaganiach zaświadczyć może również II miejsce, które zajął, piszący te słowa - Mateusz Sławecki. W części plastycznej konkursu, jako jedyny, naszą szkołę reprezentował Kacper Żmuda - tym razem bez wyróżnienia, ale trzymamy kciuki za przyszłe sukcesy Kacpra.
Tekst: M. Sławecki kl. 5a

27 28 29 30 31

REDAKCJA

6,979,274 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.