Menu

Rodzice
Rada Rodziców
Druki do pobrania
Moje dziecko idzie do szkoły
Wyprawka szkolna
Nazwa Użytkownika

Hasło

Witamy
W budynku szkoły dostępne są listy kandydatów przyjętych do oddziałów przedszkolnych w rekrutacji uzupełniającej.
__________________________________________

Wykaz podręczników na rok szkolny 2014/2015

Wakacje!

Wszystkim uczniom, ich rodzicom i nauczycielom
życzymy udanego i bezpiecznego wypoczynku podczas wakacji
oraz wielu wspaniałych wspomnień i niezapomnianych wrażeń
Dodał:  admin dnia 04 lipiec 2014 21:46:45 · Drukuj

Lato w mieście

Dodał:  admin dnia 04 lipiec 2014 21:42:46 · Drukuj

Dzień Sportu Szkolnego
W środę, 18 czerwca na boisku przy Rondzie Berbeckiego odbył się Dzień Sportu Szkolnego. Uczniowie naszej szkoły, zamiast zajęć w salach lekcyjnych, mieli możliwość wzięcia udziału w rozgrywkach i zabawach sportowych. Główną atrakcją był dmuchany plac zabaw i zjeżdżalnia. Ogromnym zainteresowaniem w tym słonecznym dniu cieszyła się także kurtyna wodna, wypożyczona specjalnie na tę okazję przez firmę MPWiK, dzięki pomocy pani Agnieszki Swatowskiej.
Koordynatorkami działań były panie: Barbara Urban i Magdalena Niećko. Szczególne podziękowania składamy pani Annie Musik z lodziarni Martynka w Turce, państwu Joannie i Tomaszowi Więckowskim z firmy Roko w Lublinie oraz Radzie Rodziców za dofinansowanie atrakcji w tym dniu.
Tekst: R. Karczewska, fot.: E. Michalak
Dodał:  admin dnia 24 czerwiec 2014 19:18:26 · Drukuj

Wspomnienia z zielonej szkoły na Roztoczu
W dniach 9, 10 i 11 czerwca nasza klasa II c i klasa I b była na zielonej szkole na Roztoczu. Pierwszego dnia spacerowaliśmy po rezerwatach przyrody w Suścu, oglądaliśmy ruiny papierni. Następnie pojechaliśmy do ośrodka wypoczynkowego pod nazwą "Pensjonat Telimena" w Zwierzyńcu, który był nasza bazą noclegową. Tam zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do parku zobaczyć Kościół na Wodzie. Potem zjedliśmy kolację i wyruszyliśmy na Tartaczną Górę, z której widać było panoramę Zwierzyńca. Następnie wróciliśmy do ośrodka na nocleg. Drugiego dnia po śniadaniu poszliśmy do Roztoczańskiego Parku Narodowego. Tam oglądaliśmy pomnik leśników i weszliśmy na Bukową Górę. Po zejściu na dół do miejscowości Sochy poszliśmy na Stawy Echo, kąpaliśmy się w zalewie, a następnie wróciliśmy do ośrodka. Na koniec dnia graliśmy w piłkę. Trzeciego dnia spakowaliśmy walizki i pojechaliśmy do Krasnobrodu. Zobaczyliśmy tam kaplicę Objawień na Wodzie. Później pojechaliśmy do Guciowa i tam była przejażdżka samochodem terenowym. Wieczorem wróciliśmy do Lublina. Zielona szkoła była bardzo udana, bo było wiele atrakcji.
Tekst: Paweł Frankowski kl. 2c, fot: M. Piniaź
Dodał:  admin dnia 18 czerwiec 2014 22:00:49 · Drukuj

Pierwsze prawo jazdy
13 czerwca uczniowie Dziesiątki przystąpili do egzaminu praktycznego na Kartę Rowerową. Wszyscy poradzili sobie doskonale i egzamin zakończyli wynikiem pozytywnym. Na drogi wyjadą więc świetnie przygotowani, nowi posiadacze pierwszego prawa jazdy... na rower.
Tekst i fot: R. Karczewska
Dodał:  admin dnia 16 czerwiec 2014 21:03:51 · Drukuj

6a poznawała przeszłość książki
10 czerwca 2014r. uczniowie kl. 6a uczestniczyli w zajęciach prowadzonych przez pracownika Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej "ABC historii książki". Szóstoklasiści poznali rodzaje pisma (począwszy od starożytności), materiały piśmiennicze i techniki ich wytwarzania oraz największe antyczne biblioteki. Zaskakującym momentem zajęć było zaprezentowanie przez pracownika biblioteki dwóch starodruków, które uczniowie kartkowali z niezwykłą ostrożnością i wielkim szacunkiem.
Tekst i fot: E. Kasperek
Dodał:  admin dnia 11 czerwiec 2014 21:16:59 · Drukuj

ZIELONA SZKOŁA Wieliczka - Zakopane - Kraków
Takie lekcje my wszyscy lubimy - obcowanie z przyrodą, podziwianie zabytków. Pod koniec maja wybraliśmy się z klasą 4b i 5b na Zieloną Szkołę. Naszą wyprawę rozpoczęliśmy w Kopalni Soli w Wieliczce. Mimo ponad 3 godzinnej wędrówki po Kopalni czas minął nam bardzo szybko, a my dowiedzieliśmy się bardzo wielu interesujących rzeczy, byliśmy pod ogromnym wrażeniem tego co zobaczyliśmy głęboko pod powierzchnią ziemi. Drugiego dnia wędrowaliśmy po naszych pięknych Tatrach. Byliśmy w Dolinie Strążyskiej, pod ścianą Giewontu, przy wodospadzie Siklawica. Mimo deszczowej aury humory nam dopisywały. Popołudniu obowiązkowy spacer po urokliwych Krupówkach i zakup pamiątek. Trzeciego dnia zwiedzaliśmy przepiękny Kraków i jego najważniejsze zabytki - Wawel, Kościół Mariacki, Barbakan, Sukiennice, Collegium Maius, Pałac Biskupi.
Tekst i fot: A. Obroślińska
Dodał:  admin dnia 11 czerwiec 2014 17:08:15 · Drukuj

Inna wycieczka
Wczoraj byliśmy na wycieczce w Zamościu. Jechaliśmy tam szynobusem. W czasie drogi wychowawczyni rozdała nam plany Zamościa i kompasy. Zobaczyliśmy dworzec w Zamościu i uznaliśmy, że w Lublinie jest lepszy. Potem, na mapach, sprawdziliśmy gdzie jest zoo i poszliśmy zobaczyć zwierzęta i kupić pamiątki. Ciekawe, czy lew chciał kogoś zjeść? My obiad mieliśmy zjeść w McDonaldzie, ale zatrzymaliśmy się na Rynku Wodnym przy podświetlanych fontannach. Obiad zjedliśmy w barze „Pod nutką” w podziemiach szkoły muzycznej. Potem poszliśmy na Rynek Wielki obejrzeć Ratusz. Trochę dalej zobaczyliśmy pomnik Jana Zamojskiego – założyciela Zamościa. W końcu - jak zawsze na wycieczkach - wróciliśmy do domów. Ta wycieczka była tak fajna, że nie mogę tego opisać.
Tekst: Julia Kożuchowska i Daria Adamowicz z klasy 2b
Dodał:  admin dnia 09 czerwiec 2014 21:01:55 · Drukuj

Wirtualny Marsz Przeciw Cyberprzemocy
Zachęcamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w Wielkim Marszu Przeciwko Cyberprzemocy.
Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
Dodał:  admin dnia 09 czerwiec 2014 10:49:18 · Drukuj

Wycieczka klas 6
W maju uczniowie z klas 6a i 6b wędrowali po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i szlakiem Orlich Gniazd. Przy pięknej pogodzie mogliśmy podziwiać piękno krajobrazu Jury, która należy do najatrakcyjniejszych regionów turystycznych w Polsce. Szkoda tylko trochę, że to ostania nasza wspólna wyprawa.
Tekst i fot: E. Mila-Suska
Dodał:  admin dnia 06 czerwiec 2014 14:46:21 · Drukuj

Lekcja ciepła w SP 10
We wtorek, 3 czerwca odbyła się w naszej szkole nietypowa lekcja – Lekcja ciepła. Uczniowie uczyli się jak mądrze korzystać z ciepła i dbać o środowisko naturalne. Na początek odczytana została z podziałem na role uwspółcześniona wersja bajki o Czerwonym Kapturku. Następnie biorąc udział w różnych zadaniach uczniowie odkrywali kolejne hasła promujące ekologię. Po odśpiewaniu „Hymnu małych ekologów” lekcja dobiegła końca, a wszyscy uczestnicy otrzymali książeczki „Czerwony Kapturek w mieście”. Dziękujemy doradcom metodycznym: p. Elżbiecie Szymuli i p. Annie Woś za przeprowadzenie tej pouczającej lekcji.
Tekst: R. Karczewska, fot: R. Karczewska, B. Kołodziej

28 29 30 31

REDAKCJA

6,681,274 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.